Merhaba kızlar bebeğim dün 8 aylık oldu iki haftadır yan ve yüz üstü dönüp kendini uyandırıyor ve artık gece uykuları bizim için çok zorlu olmaya başladı yanlarına yastık falanda koysam inatla dönüyor yada dönemezse sinirlenip ağlıyor yani illa kendini uyandırıyor bu geçici bir dönemmi kızlar ya lütfen tek olmadığımı söyleyin benim gibi böyle yaşayan varsa çözüm önerebilir mi 🤲🏼🌸🙏🏼