reyreylo Kızlar kızım 4.5 aylık emziriyorum. Az önce bi kanama geldi pıhtı şeklinde. Regl mi oldum başka bir şey mi anlamadım. Doğumdan sonra kontrole de gitmemiştim ihmal ettim hata yaptım biliyorum. Bu durumu yaşayan var mı
Meri-Mel reyreylo Normal ben de de öyle oldu bir süre canım korkma yine de doktora şuan da da olsa git ama
-Kuzika- reyreylo pıhtı bir boğum büyüklüğündeyse doktora görünmek lazım diye biliyorum. Hic kontrolede gitmemissiniz baskasina normal olan size olmayabilir bence musait bir zamanda bu sikayetle gidin kontrol olun
reyreylo -Kuzika- bugün uğrayacağım doktora biraz fikir sahibi olmak için danışmak istedim teşekkür ederim 🙏🏾