Hanımlar başına gelen varmı yaaaaa herşey üst üste beni buluyor gerçekten.. kızım hasta oldu iyileşti gibi birşey beslenmeside atak haftasına girdik sanırım idare ederdi fakat akşam 10 dan beri sabah şuan 5.5 çiş yapmadı gece iki kez güzel emmesine rağmen. Ev 29 derece sıcaklıktan dolayı mı oluyor bilmiyorum kafama çok taktım gündüz de çişli bez alıyorum fakat iki gün öncesine göre yine az