Merhaba! Arkadaşlar bebeğim bugün60 günlük oldu. İdrar yolu enfeksiyonu olmuş ve büyükler gibi öksürüyor. Ciğere inmemiş ama ağzı yüzü balgam dolu ağlaya ağlaya bir hal oldu. Doktor enf. İçin antibiyotik verdi ve bu bebek henüz 2 aylık. Ne yapmalıyım hiç vermek istemiyorum. Bu konuda bilgisi tecrübesi olan varsa yazabilir mi