ysmnp 2 arkadaşım da aynı gün aynı yerde yaptırdı. Birininki baya kötü oldu ilerleyen günlerde diğeri taş gibi gezdi. Sanırım bakımla alakalı. Arkadaşım her sabah onları tarıyordu, makyajı sınırlı yapıp kirpiklere dokundurmadan kulak çubuğuyla temizliyordu. Çıkardığında da hala kirpikleri yerindeydi. Ama diğerinde az biraz dökülmeler olmuştu.