buseasss Kızlar haziran sonu dogumum olacak , yenidoganda dahil olmak üzere bebeklerinize banyodan sonra her defasinda masaj yağı, vücut losyonu kullanıyor musunuz? Rutinleriniz nasil oluyor genelde?
theyikik buseasss yenidoğanda yağ önermiyorlar gözenekleri tıkadığı için. Organik losyonla masaj yapıyorum ben.
_YanakReisinAnnesii buseasss yağ önerilmiyor ama her duş sonrası nemlendirmek önemli. Yenidoğandan itibaren kullanılan bir nemlendirici alıp her duş sonrası nemlendirin mutlaka.
Elsnazan buseasss O kadar bakım yağı vs aldım asla sıcakta kullanılmıyor vıcık vıcık olmuyor resmen geçen sene bende mayısın sonunda doğum yaptım duş sonrası nemlendirici krem kullanmak yeterli oluyor bütün vücuda sürüyordum hep halada sürerim
alinduhatg buseasss yağ 1 kez sürdüm vıcık vıcık ve çocuğa kıyafetin ipi bile yapışıyordu attım çöpe nemlendırsen yeter