birannebircocukk Bebeğim kolik bir bebek olduğu için kontrole gidemedim iki ay beş günlük olduk kendi kadın doğum doktoruma gitmek için geç kalmış sayılır mıyım sezeryan doğum yaptım bilgisi olan postun altına yorum yapabilir mi
theyikik Bende bir buçuk aylıkken gidebilmiştim anca. Rahmime bakmıştı toparlanmış mı diye kist vs var mı ona bakmıştı bi de kesi izine bakmıştı. Siz yine de ilk fırsatta gidin mutlaka.