1 yıl önce doğum yaptım son 2 aydır bebeğim sol göğsümü emmek istemiyor oradan çok fazla süt gelmediği için. Sağ göğsümü güze emiyor ama bu sefer sağda süt var solda yok haliyle sol küçücük kaldı sağ göğsüm büyük. O kadar çirkin duruyor ki görmek istemiyorum kendimi. Zamanla düzelir mi böyle mi kalır ne yapmam gerekir birisi bana akıl versin lütfen