irem066 Yaa sadece yaprak sarması yedim 2 gün biraz abarttım yanı oğlanın karnı dünde bugün aşırı hareketlı sancısı var galıan dünde 3 dem sonra dönüp durdu yazık bugün öyle gündüzde keyıfsızdı napacam bılemedım doktoramı gotursem çok üzülüyorum ınanın
Isimsizzz irem066 acaba üşümüş olabilirmi? Havalarda sıcak ama bugün benm oglanda sürekli salıp duruyor 😂 hava sıcak diye çorapsız gezdi evde.
irem066 Isimsizzz öyle çorapsızda gezdırmedımkı kuzum 10 ar dakika çıkarıp tekrar hemen gıydırıyorum ben blökulrım calpol versemmı sence 1 çay kaşığı emzırdıkgen sonra
Isimsizzz irem066 yani ben hiç ilaç vermedim hasta olması dışında. Dış içinde böyle durumlar içinde kullanmadım. Oğlum 2.5 yaşında. 1 tane calpol bititmemistir bu yaşına kadar O sizin tercihiniz ama yerinizde olsam ağız mendilini ısıtır karnına koyardım. En azından ağrısını dindirir. Bebeğiniz daha küçük ilaç vermeyin lütfen doğal yöntemler her zaman iyidir