Havvaylmz alerji olabilir sadece yeşil kaka bişey ifade etmiyormuş. Ama başta bizimde sadece yeşil kaka gibiydi sonra yavaş yavaş derimiz pul pul oldu gözümüz çapaklandı su gibi aktı... süt ürünü kullanıyorsunuzdur peynır, tereyağ, yoğurt, çikolata Vs... yada yumurta ve içinde yumurta bulunan yiyecekler bunlara alerjisi olabilir .
ille alerji olacak diye bir şeyde yok belki üşütmüş olabilir eğer burun akıntısı, normalden Farklı öksürük ...
ve ya ön süt fazla alıyor olabilir yağlı süte gelmemiş olabilir.
Ve ya hiç bir şey yoktur siz yeşillik çok tüketmişsinizdir ondan bebeğin kakası yeşermiştir Diyorlar bilemiyorum bu ne kadar mantıklı...
yani kakaya ne eşlik ediyor o önemli diyor doktorlar biz 3 haftaya yakın çektik alerji çıktı bizimki ... İnşallah bişey yoktur gönlünüzü rahat tuttun ateşi yoksa panik olunacak bir şey olmuyor genelde internette felaket tellalı beni çok strese sokmuştu okuduklarım başkası da üzülsün istemem .. zaten bir hafta sonra anladığım kadarıyla ay başı kontrolünüz olur orada sor doktorunuza çekin resmini bezinin gösterin derim 😊