Herkese merhaba, oğlum 5.5 aylık. 3,5 aylıkken gaz sorunu bitmişti. 5 aylık olunca yeniden başladı. şu an 5.5 aylık ve iki haftadır geceleri gazını çıkaramıyor. Sürekli bacaklarını karnına bastırıp ben çıkarmasına yardımcı oluyorum. Zaten kakasını da gece yapmayan bir bebek o da ayrı bir sorunumuz. gündüz gaz çıkarmasında sorun yok, iki haftadır her gece gaz sorunu var. Bitti gazı derken neden yeniden başlar ? Bunu yaşayan var mı, ne yapmam lazım ? Gece uykuları çok güzeldi, bu gazı yüzünden uykuları da heba oluyor. Lütfen bir çözümü olsunnn.