Yarın 1. Ay aşımız var hepatit B fakat ben çok korkuyorum 😢 aşı öncesi ve sonrası nasıl bir yol izlediniz. Ateş oldumu aşı sonrası? Şurup yada vs bişey kullandınız mı? Olduysa ateşi nasıl düşürdünüz? Ve bebeklerde ki gözlrminiz neler? Yardımınıza ihtiyacım var. Nelere dikkat etmeliyim? Aşıyı hastane mi sağlık ocağında mı yaptırdınız? Ve aşıyı hiç kendi eczaneden alıp yaptıran ve sağlık ocsğıyla kendi aldığomızın arasında içerik olarak fark varmı?