Gul-42 minikoglummmmm kesınlıkleeee ay sorulur kesınlıkleee ogretmen bılır sınıf ıcınde durumlarından dolayı sorar
minikoglummmmm Gul-42 sordum canım güldü hatta arkadaşım anasınif öğretmeni yaş olarak kayıt ediyorlarmiş onu ay olarak soranlar kereşler dedi 😂😂
minikoglummmmm nadidelifora anasınif arkadaşıma sordum yaş olarak kayıt yapıyoruz dedi kreşler ay olarak soruyor dedi 😂😂😂
DuruAselEmr minikoglummmmm Bende okul oncesi öğretmeniyim ve bizde ay olarak kayıt aliriz anasinifina.Hatta sınıfta gelişimi geri olan bi cocuk varsa hemen bilgilerinden ayını kontrol edip evet sınıfa göre ayı biraz küçükmüş deriz mesela.İlk okula kadar ay önemlidir.Senenin başında doğan çocuklarla sonunda doğan çocukların gelişimi birbirinden bariz şekilde farklı olur👍🏻
minikoglummmmm DuruAselEmr kuzenim de öğretmen öyle yapmıyoruz biz oldu Kendi yaralarımızı da ay olarak söyleyelim o zmaan dedi 😂
minikoglummmmm Gul-42 kuzen MEB de çalışmıyor o zmaan 😂😂😂😂neyse dahaw uzatmak istemiyorum siz kendi yaşınızın ayını da söyleyin
irem50 adrmz54 benim 1.5 yasındaki oglumdada var ve 5aydır fizik aldırıyorum baya ilerlemesi var şuan
Gul-42 minikoglummmmm soylesın saysın 😂ana sınıfı ve ılkokulda ay sorulur oyun atölyesıne yazdırdım ogluma oradada ay sordular cunku. Ay ay bolmuşler su kadar ay arası a sınıfı su kadar ay arası b sınıfı
minikpandam-_- minikoglummmmm burda biri 96 aylık oğlum gibisinden post açmıştı şok oldum 8 yaş demek yerine söyleyenler var sanırım ay olarak hala bana saçma geliyor o ayrı tercih meselesi sanırım
minikoglummmmm minikpandam-_- tabikide çok saçma😂😂😂 19 aylık bebeğim var doktor bile yaşını söyleyin artık dedi 😂😂😂😂ben şok oldum
Mom098 adrmz54 merhaba boyama kitapları önerilmiyor. Umarım tavsiyemi yanlış anlamazsınız. Kızım doğduğundan beri şu an 21 aylık okumadığım kitap kalmamıştır. Çocuklarda sanat eğitimi kitabını okumuştum. Ve boyama kitapları önerilmiyor. Cocuğun yaratıcılığını engellediği düşünülüyor. Ben kızıma 18 aylıkken yazı tahtası aldım Arkası tebesirli önü beyaz tahta şeklinde. Boyama kalemleri ile gidip gelir kendince karalama yapar. Bu sınırı bildiği için evin hiçbir yerini boyamadı. Sadece orada çalışma yaptı. Naçizane tavsiyem.
minikpandam-_- minikoglummmmm 36 aya kadar neyse de sonrası saçma tabii tercih meselesi. 2 yaştan sonra ay söylemem gibi
minikoglummmmm Gul-42 3 yaşından sonra herkese anormal geliyor oğlum 19 aylık bir buçuk yaşında işte diyor doktorlar
adrmz54 Gmznr2909 çok haklısınız.. Ben bıle psikiyatri öyle diyince kendimi geç kalmış hissettim, elimden geleni şimdi yapmazsam ilerde daha da zorlanırız, , sizlere de Rabbim kolaylıkla bu süreci atlatmayı nasip etsin 🌸
adrmz54 Edanur01 hayır tuvalet eğitiminr henüz baslamadık.. Evet bazen acaba bız mı yaptık dıye kendımı sorguluyorum.. Aman düşmesin derken merdiven çıkıp inmeyi ögrenemedi.. Aman boğulmasın, ben yedıreyım kendı yedı mı doyduğunu hissetmiyorum derken catak kaşık kullanmayı öğrenemedi acaba ben mı yaptım diyorum