Ezgidurununannesi daha önce yaptırdıysan ve aynı marka değilse bu birinci sebeptir kaç ml yaptığına bağlı genelde alışkın olmayan dudağa 0.5 ml 1 ml dağıtarak yapıyorlar üstte fazla vermişse olmuştur uzun zamandır yaptırmadıysan eğer ondan da olabilir temiz tut gözlemle nerde yaptırdığın da önemli dudağım da 4 cc dolgu var 2 ay sonra yine yaptırıcam şişme oluyor sıcak soğuktan ne kadar uzak tutarsan o kadar çabuk iyileşiyor ve temiz tutup nemli olmasına özen gösteriyorum