Bakbenanneoldum Merhaba 6.ay aşısını çarşamba günü yaptıracağız ama 5 ay 27 günlükken yaptırmış oluyoruz . Ama 4.ay aşısını 4 ay 7 günlükken yaptırmıştık. Aradaki zaman az mı olmuş oluyor acaba , sorun olur mu? Çok korkuyorum .