Minik_oglum Sezeryandan sonra iç organlarımda karnımın içinde hala ağrılar oluyor özellikle yatarken veya kalktığımda neden olabilir doğum yapalı 5 ay oldu
Misskokulum Minik_oglum ben yaşamadım dediğiniz olayı fakat bende karnımda seğirmeler oluyor pit pit diye hanı ilk bebeğin hareketlerini hissedersin ya öyle bir sey 🙄
Elifinanesi Minik_oglum aynısı bendede var ama bu normal değil dr a gitmemiz gerek bu kadar sürmemeliydi zor kalkıyorum yataktan 5 ay oldu benimde bel kasık karın heryerim sanki
ZeynepEceninAnnesii Minik_oglum benimde öyle, mahvoldum resmen. İçim çürümüş gibi ağrıyo bütün organlarım bağırsaklarım midem.. aşırı gaz sancısı çekiyorum hala. 5 ay oldu benim de geçmedi şimdi bile kıvranıyorum 😔
Elifinanesi Sin21 doğum somrası ameliyat izim den iltihap gibi sızma vardı çok az o zamsn gittim yok bişey dedi gayet iyi senin ameliyat zor geçti dedi çok kan kaybetmişim bide çikolata kistlerimide almış onlardan sebep mi acaba ağrılarım 😔
ZeynepEceninAnnesii Elifinanesi sürekli acillere gidiyorum gaz sancısı diyolar bi türlü geçmedi ölüyorum ağrıdan su an 😔 çok kötüyüm bende. Rabbim şifamızı versin cok zor yaa bebeğimle ilgilenemiyorum ağrıdan.
Rzgr Misskokulum benim oglum 10 aylik yeni oldu hamilemiyim acaba haberimmi yok gibi kafamda deli sorular ama ihtimal bile yok yani cok ilginc bilemiyorum
Minik_oglum Basen diyorum acaba birbirne falanmi yapıştı organların babada bukadar uzun sürmesi normal gelmedi
Nefessss Minik_oglum bi sıkıntı var belli 5 ay neyi beklediniz dr la görüştünüz mü sonuçta okuyoruz yani bi hasar oluşabiliyor 🤷♀️
MuhammedAmine Minik_oglum sabah kalktığımda dikiş bölgesinde yanma , sızı gibi birşey oluyor yorulduğumda vs de oluyor ama bariz bir ağrım 20. Gündem sonra hiç olmadı . Doktorunuz ne diyor bu duruma ?
inci-2019 Arkadaşlar bende aynı sorunu yaşadım bana Tiryak in damlasını önerdiler kullandım ve gaz sancım çok kısa sürede geçti şiddetle tavsiye ederim kullanın