seydaeymen Bebeğim çok huysuz uykuya çok zor dalıyor ve uyuduğu zaman bile 10 dakika zorla uyuyor gene uyanıyor ve ağlıyor disari cikiyim diyorum gene ağlıyor dışarda hiç durmuyor ne yapocam Ben böyle ya lütfen birşeyler söyleyin
svda77 seydaeymen canım bence geçici bir dönem benim bebeğim de kolik 2. Ayda zirve yapmıştı ne gece ne gündüz eşim işten gelene kadar lavaboya bile gidemiyordum çoğu zaman şuan 3 aylık gerilemeye başladı ama o bir ay nasıl geçti bir eşim ve ben bir de Allah biliyor
lbvmya seydaeymen benim iki aylık olunca gündüz uykuları 10 dk oldu ne kadar uğraşsam da kendisi belirliyor ne zaman uyuyacağını. Ama sen bir gaz masajı yap gazını çıkar sancısı olmadığında daha rahat uyuyorlar daha uzun yoksa sürekli sancı geldiği için irkilip uyanıyor
ruyadefne seydaeymen of of aynı durumdayım inanın benim bebeğim de 2 aylıık aynı şeyleri yaşıyorum ne kucakta duruyo ne arabada ne pusette dışar çıkmak zaten işkence evde de öyle mızmızmız
muzisderler Benim bebişte aynısı 1,5 haftadır uyumuyor geceleri yine bir düzeni var ama gündüzleri mahvoluyorum dün öğlen 12de kalktı gece 11 buçuk gibi uyudu gün boyu üç dört defa beş on dk uyudu sadece öldüm yorgunluktan
svda77 ruyadefne Canım ben tahin bal bu tarz şeyler çok yiyordum doktor sütten geçiyor bunlarda sebep olabilir ağır geliyor olabilir dedi gerçekten de onları bıraktım ve kafeini azalttım bayağı fark etti dışarıya da şöyle alıştırdım çıkmadan hemen önce muhakkak emziriyorum bir de güneşi görünce hemen mayışıyor
18mehtap Bizde bugün 2 aylık olduk tam aynı dertlerden muzdaripiz kahvaltıyı 3 te yapabildim ancak siz düşünün.. hep emmek istiyor uyumuyo uykuları 10 dk birkaç gündür böyle bütün moralim bitmiş durumda
adakussss seydaeymen oda sıcaklığı kaç derece ?sıcaktan uyumuyor olabilir klima ile rahat uyuyor benim bebeğim oda sıcaklığı 24 dereceyi geçmemeli