melekizm Bebegim 20 günlük ve emzirdiğim zaman sürekli boğazına kaçıyor nefesi kesiliyo gibi oluyo çok korkuyorum neden olur ya da normal mi
svda77 melekizm canım benim de bebeğime aynısı oluyordu hatta bazen süt burnundan geliyordu şuan 3 aylık baya düzeldi emmesi daha çok küçük olduğu için bir de benim bebeğim 25 gün erken geldi
metehanbebekk melekizm tazyikli olduğundan oluyordur muhtemelen benimde öyleydi meme reddi oluyor zaten bi süre sonra ilk tazyiki alırsın
svda77 melekizm bende panik oluyordum ama zamanla alışıyorsun eğer öksürüyorsa yüz üstü çevir kendiliğinden çıkarıyor ama hiç öksürük yoksa sırtına vur canım bebeklerin büyükler gibi değil nefes boruları daha kolay çıkarıyorlar çok şükür