dilarademiry
Farrkindayim.
Bunları söyleyerek kendisinin canını sikmalarinin önüne geçer.
Arkadan bunun için bile konuşan zihniyet zaten bir sürü farklı konuda post sahibinin arkasından konuşuyorlardı, sadece sigarayi bilmedikleri için bu eksiktir.
Yapacak birşey yok, değiştiremez.
Ama ‘nerede icmemi onerirsiniz’ diyerek geçireceği 9 günün ve o insanların içinde geçireceği gelecek yılların ‘simdi sigara içtiğimi fark etmesinler’ gerginliğinden kendini siyirir.
Ne kadar erken bilinirse o kadar stressiz.
Onlar da kusura bakmasınlar, falancalarin gelini sigara iciyormus, yapacak birşey yok. O kadar hayati önem arz eden bir unsursa bunu çok iyi araştırsalarmis. Gelinleri sigara içiyor. Kimbilir ailelerinde ki başka kimler neler yapıyor ama haberleri yok.
Sigara içiyor olmanın ezikligini duyup saklamaya çalışıp kendini strese sokacagina, yanlış birşey yapmıyor olmasının bilinciyle ‘nerede içeyim sigarami’ diye sorabilir.
Artık banyo, kalacağı oda, balkon vs nereyi söylerlerse orada rahat rahat içer. Orada sigara iciyo olduğunu da bilirler.
Saygı önemli ama sigara bir saygı göstergesi değildir. Kimseye zorla sigara icirmeye calismiyor. Onlar da ona saygı duymayı ogrenemiyorlarsa kendi cahil tayfalarinin içinde istedikleri kadar arkasından ‘erkek gibi sigara iciyomus aaaa’ diyebilirler, kendi küçük dunyalarinda kendilerini bı de bunla yorsunlar :) arkadaş da şurada icebilirsin denen yerde yaksın sigarasını.
Sigara kullanmiyolarsa, evin tabi içinde flan içmesi istenmeyebilir. O da saygı duyup ona söylenen yerde içer.