Dilekkkk19
Kimin görmesi en sıkıntılıysa, gidin ona biraz başbaşa konuşmak istediğinizi söyleyin.
’eize saygım çok büyük, şu kadar yıldır sigara kullanıyor olmama rağmen sigara sizin hoşunuza gitmediği için aynı ev veya ortamdayken, hatta aynı şehirde olduğumuzda dahi sogara içmemeye çalışıyorum. İçen kişilerden duymuşsunuzdur, canım isteyip icemedigimde tüm algım onda oluyor, tıpkı susamış ya da acıkmış gibi ve bu stresi tolere edebilmekte çok zorlanıyorum.
Lütfen sigara içmemin sizinle hiçbir alakası olmadığını, sizi rahatsız etmemek adına etrafinizda içip içerken size görünmeyecegimi bilin.
Ama lütfen size yakalanma korkumdan beni azat edin. Size olan saygımdan, size soruyorum gelip. Canım çok sigara isteyip bununla başa cikamadigimda nerede icmemi önerirsiniz.? Nasıl yapalım bunu?'
Diye açıkça sorun. Yakalanma korkunuz da gitsin. Yakalanacak olursanız da karşınızdaki insan sizin ona inat yapmıyor olduğunuzu artık biliyor olur.
Diğerleri de, o kişinin biliyor olduğunu duyduklarinda ‘o bile biliyor’ der ve ellesmezler.
Hem size güveni artar. Size dair kimden ne duyarsa duysun ‘oyle bişey olsa o benden saklamaz’ der her konu için.