Kızlar kızlar 3,5 aylık bebeğim var bugün kakasını yaptığında iki tane pul biber gibi damla şeklinde kan gördüm bezinde kakası normaldi sadece içerisine 2 tane pul biber kadar kırmızı benek vardı sebebi neden olabilir bunlar kan mı doktora götürmelimiyim?