Edo_yekta12 Afedersiniz ama tam banyodayken şeyimin ordan çıktı yapısı sert bir ip ve tam bu şekilde düğüm gibi anlayamadım ya kaymış düşmüş falan olabilir mi yoksa başka bir şey midir
minikoglummmmm Edo_yekta12 sipral ipi o renk olmaz bende öyle bişey yaşadım iç çamaşır ipidir yada kiyafetiniz bile olabilir
Alya-Sena Edo_yekta12 spiral ipi boyle ten rengi gibi bu renk degil bnde de var takilirken hayal meyal hatirliyorum. Ama genede iciniz rahat etsin gidip baktirin
Edo_yekta12 bittercikolata__ aklıma geldi ama siyahtı iç çamaşırım bide tam o kısımdan çıktı gibi oldu
alynozds Bence nolur nolmaz bir kadın doğum uzmanına görün canım ne yazsak fayda etmez doktor kontrol etsin bir
birannebir Canım bende taktırdıgım güm böyle 2 parça ip bardı pedimde gittim sordum ertesi gün Kestiğinin kalıntısı düşmüştür dedi bana
Edo_yekta12 Alpyigit3434 hayır canım ben bu posttan çok sonra gittiğimde kaydığını söyledi o zaman daha duruyormuş
Alpyigit3434 Edo_yekta12 nasıl anladınız kaydığını ya benim normalde 3 gün kahve leke gelirdi adetken 1 senedir böyleydi bu ay direk kanama gelmeye başladı adetken acaba normalmi böyle olması