4 aylık bebeğim bugün sağlık ocağı demir ilacı verdi değişik olarak onu kullandım kaka yaptı şimdi kakasında kırmızı şeyler vardı sanırım kan doktora göstermek için fotosuny da çektim. Başına gelen oldu mu? Daha önce kakasında gizli kan zayıf pozitif çıktı ve geçti onla mı alakalıdır ya da