Yediğin şeylerden olabilir süt acı geliyordur. Acı baharatlı şeyler tüketme fazla. Her yemekten sonra bir bardak şekerli su yapıp ic biraz şekerli olsun yada reçel vs tarzu ye sütü tatlandirsin bizde 45 günlüğüz bazen yaouyor öyle şekerli karanfilli su yapıyorum gidip gelip içiyorum düzeliyor tabi gazı olunca da öyle yapıyor o zaman da 4 5 kaşık anason kaynatıp veriyorum 10 dakiak sonra miiss