4 aylık kızım var. 3800 doğmuştu aslında tombişti ama sonra alerji reflü sebebiyle aşırı kustuğu için kilo alamadı ve sütümü olduğu gibi kustuğu için 2 buçuk aylıkken mama takviyesine başladık onu kusmuyor diye. Çok şükür emmeye de devam etti.
Şimdilerde sütümü kusmuyor o yüzden gündüz hiç mama vermiyorum sadece gece uykusundan önce veriyorum akşama doğru sütüm iyice azalmış gibi hissediyorum.
Havaların aşırı ısınmasından mıdır yoksa sütüm mü yetmiyor bilmiyorum çişli bezleri eskiden baya ağır olurdu şimdi o kadar doldurmuyor.
En son akşam 6 da emmişti 9da ve 12de 3er saat arayla sağım yaptım ve 2 göğsümden toplam her sağımda 60 cc çıktı 🥹 sanırım yetmiyor gündüz de bebeğime zaten istediğinde emziriyorum öyle 3 saat falan da dayanamıyor. Ne diyorsunuz 60 cc sizce onun çektiğinden ne kadar azdır 😞 solgar içiyorum ara sıra dut suyu falan da yapıyorum ama çok canım sıkıldı bu duruma.