akdogan42 2gundur bianda huzursuzlasiyor bebegim ve bianda sari puturlu sümüksü kusuyor resim atacaktim nasil atildigini bilemedim basina gelen varmi ?
balmom59 akdogan42 sütünüz sarıdır o yüzden sarı kusuyordur Gazını atamadığı içinde kusar bebek her emzirmeden sonra gazını alın rahatlasın çocuk ve hemen yatırmayın emzirmeden sınra Biraz dik tutun
tubamrt Doktorumuz bunun normal olduğunu anne karnında amniyotik suyu yuttuğu için olduğunu söylemişti . Ama yine de takip edin ateş falan olursa doktora götürürsünüz
arenn23 akdogan42 Arkadaşlarım dediği gibi anne karnında suyu yuttuğu için böyle kusmalar olabiliyor ama bizde reflü var o yüzden benim oğlumda böyle kusuyordu 6. Ayda kesildi şükür