Merhaba anneler. 2.5 yaşında kızım kabız ne verdiysek normal yapamıyor. Duphalac kullanıyorum. Faydası olmadı. Hafta 1 ve ya 2 defa zor yapıyor. Artık yapınca kan geliyor.
Ve iştah sorunu yaşıyoruz. Yemek yemiyor. Lütfen faydalı ise yarayan önerileriniz nedir ? Yardımınıza ihtiyacım var.