Bugleminannesi28 Kızlar kızım yürümeye başladığından beri kullandı 6 ay kadar ama artık ayağına küçük geliyor bu yuzden satiyorum. Temiz kullanıldı. 22 numara taban ölçüsü 15 cm. Güncel fiyat 600 TL ben 300 düşündüm. Yeni bir ayakkabı bakıcam inşallah
QueenMom__ Bugleminannesi28 konu ile alakasız ama hiç makineye attınız mı? Büyük oğlumunda vardı hep sildim kaldırdım. Şimdi kardeşine giydircem ama bi makineye atim dedim cesaret edemedim.
Bugleminannesi28 pozitifanne06 bütçeniz nedir bende satıp kızıma yeni ayakkabı almak istiyorum ayakkabılar çok pahalı maalesef :(
Bugleminannesi28 pozitifanne06 250 uygun mu sizin için acaba ?? Şuan güncel fiyatı 600 TL biz alalı zaten 6 ay olmadı 550 ye aldık
pozitifanne06 Bugleminannesi28 olabilir ama kargoyla baya tutar sanırım dolaptan satış yapıyor musunuz oraya 20 liraya falan koysanız kargosu ne kadar tutuyor acaba
Bugleminannesi28 pozitifanne06 dolaptan satış yapmiyorum aslında çünkü 250ye satsam bana 150 kaliyor çok kesinti yapıyorama dolaptan 50 tl ye koyarim geri kalan 200 tl yi ibana atarsaniz dolaptan yollarim kargo 50 tl galiba. Gardropsta alici koruma bedeli 80 tl
Bugleminannesi28 defnevedoruk aldık canım hatta internetten aldık gidip avm de değişim yaptık büyük numarasını aldık küçük gelince 550 tl di valla hatta şuan aynı ayakkabi trendyolda 600 e de var 900 e de değişiyor
pozitifanne06 Bugleminannesi28 nerhaba ben biraz araştırdım vazgeçtim daha uyguna buldum kusura bakmayın meşgul ettim sizi iyi akşamlar