kafamdakifazlalik 19 . aydan bildiriyorum.Hala ağırlık kaldırınca,ıslak ayakla durunca, aniden kalkınca,bir yere uzanınca gerilince sızı ve yanma hissi oluyor.. Çocukları çok seviyorum kızım beni çok az yoruyo galiba onunla uğraşmayı sevdiğim için.2. çocuk sırf sezeryan ameliyat var diye istemekten vazgeçtim.artık geçer demiyorum varlığını kabul ettim o sancıların iğne gibi ince ince batmaların dn usandım