Doktorum bana doğum kontrol hapını önermedi sütünü azaltır dedi spiral önerdi ama sürekli erteledim maddi olarak da biraz yüksek olduğu için birde eşim sürekli ikinciyi de yapalım öyle taktıralım modunda ben asla düşünmüyorum ama anlaşamadık bugün yarın gidip eczaneden emzirenlere göre doğum kontrol hapı alıcam yoksa hamile kalmaktan çok korkuyorum bu arada bebeğim 5 aylık şuan