Kızlar selam sol tarafımda göğsümün 2-3 parmak kadar üstündeki kemik sanki böyle kas çekilmiş gibi de sanki vurmuşum gibi ağrıyor. Ama son iki gündür ağrı dayanılmaz bir hal aldı hareket zor ediyorum. Hangi doktora gitmek lazım bilemedim bir yardımcı olur musunuz? Bu arada oğlum sürekli üstümden geçtiği için ben o heralde dirseğiyle falan yaptı sanmıştım ama geçmedi