Ben de 2,5 yaşındaki kızıma başladım fakat başaramayacağım. Konuşması çok çok iyi, bir derdi olsa anlatabiliyor ama dün gün boyunca altını bağlamadım ama hiç oralı da olmadı şu an kendini hazır hissetmiyor gibi sanırım erteleyeceğim biraz daha. Bayramda da evde olmayacağımız için yarım da kalsın istemiyorum.