Kızlar hellllllllp..!!
Kayınvalidemler yurt dışında bir kasabada yaşıyor bizde yılbaşı tatili sebebiyle yanlarına geldik ve su değişiminden hasta olmasın diye hazır su içiyorduk 1 haftadır... Eşim aile yemeğinde ben mutfakdayken oğlumuza şebeke suyundan içirdiklerini söyledi şimdi... Alışsın birşey olmaz vs vs demişler eşim vermeyin desede dinlememşler sinirlenirim diye banada demedi şimdi ye kadar oğlum 13 aylık mama ile beslenen bir bebek ve 2 gecedir uykuda kusarak uyanıyor ben dışarı gezmeye bile gitmedik Hoşgeldine gelenler yüzünden üşütmedikde ev sıcak neden böyle oldu diye sorgularken eşim söyledi 🤦♀️ suyu verdikden sonraki gün başladı sudan olabilir dedi ama yinede doktora götürdüm tabi. Kan alındı enfeksiyon yok ama ishalide var 2 gündür ve küçük çişini nerdeyse hiç yapmıyor çok az yapıyor yani aşırı sulu kaka yapıyor kusuyor doktorda ishali için ilaç verdi ama bulantıya birşey veremem dedi 🤷♀️ enfeksiyon olmadığından antibiyotik de vermedi 🤦♀️ ne yapabilirim çok ek gıda alan bir bebekte değil aşırı seçiçi neden gündüz değilde gece kusuyor sadece 😑 ve afedersiniz kakasıda kusmuğuda çok ekşi kokuyor yardım edinn ne yapabilirm patates haşladım tuzladım verdim ama çok yemedi 🤦♀️