Ya işte nasip olacak ya ne yaparsan yap önüne geçemiyorsun. Bebeklerin çok küçük daha, üstelik tekmişsin de, eşin nasıl biri bari yardımcı olur mu? Anlayışlı mi? Üzüldüm de denmez böyle bir şeye aslında hamile olmayı herşeyini verecek kadar çok isteyen insanlar varken ama kolay değil Rabbim yardımcınız olsun 🤲🏻