İyi geceler anneler 🌹 10 aylık bebegim için yatak önerisine ihtiyacım var . Hala sepet beşikte yatıyor garibim 🤧 Son zamanlarda yatağa tutunup kalkmaya calışıyor zaten baya da dar gelmeye başladı ( besigimiz normal sepet besiklere gore bayagi genis XL gibi 🤪) odasını şuan ayırmayı düşünmüyorum yatak odam da dar bu kriterler dahilinde park beşik mi alsam diyorum yoksa karyola tipinde bir model mi kafam çok karısık … Kısa vadeli çözüm de olmamalı malum herşey çok fıyatlı artık zaten ilk bebegim tecrübem de yok . Tavsiyelerinizi bekliyorum ya da şunu kesin alma dedikleriniz var ise de bu bilgiye talibim 😍