Bebeğim 16 aylık ve park yatağın içindeki yatağı kaldırıp alt tabanla yatak arasında uyuyor. Alt tabanı da kaldırıp en alta yatıyordu ama onu sabitledik. Yatağa çözüm bulamıyorum. Gece sürekli takip etsem de alınca uyanıyor tekrar uyuması zor oluyor. Yatağın altında sıcak ortamda ve havasız kalıyor. Çözüm bulamadım. Böyle bir sorun yaşayan var mı nasıl çözüm bulabilirim yardımcı olur musunuz?