Merhaba anneler
Bebegim 3.5 aylık gunduz asiri sicak bir evim var klima acmam gerekiyor. Klimali odada degil de farkli bir odada oturuyoruz kapısını acip. Klimali oda serin oluyor. Oturduğumuz odada nasil giydirecegimi bilmiyorum 24 derece felan oluyot kollari bacakları serin oluyor gibi geliyor. Gece kapatiyoruz yatarken gece evin icinin sicakligi 27 derece oluyor. Nasil giydirecegimi yine bilmiyorum cam acik yatiyoruz.. lutfen yardim