htcksmz Ben hamilelikte ve kızım 8 aylık olana kadar ne pentesa ne lavman kullanmadım ve şu bi kaç gündür atak belirtileri görmeye başladım o yüzden artık kullanmaya başlayacağım bu ilaçlar bebek yapmaya ve emzirmeye engel değil demişti hem çocuk doktoru hem gastroenteroloji doktoru. Kortizon tedavisi almadan geçmiyor atağım bence sizde kullanın derim🙏🏻