sekerszkahve balbebekannesi__ dönem dizisi çok güzeldir tavsiye ederim bide hayat bilgisi bir öğretmen olarak onu izlemenizi de tavsiye ediyorum 🤗
selimalpinannesi Ben adını Feriha Koydumu İzlemiştim bir kere can sıkıntısını ama o da baya sürükleyici yani şimdi başlasam tekrar izlerim Tabi vaktim olsa şu an tuvalete gidecek Vakti zor buluyorum 😬
kimbumadam balbebekannesi__ kuzey güney , çukur kocamla izlemiştik baştan Ufak tefek cinayetleri de beğenmiştim
uykucukoalaa balbebekannesi__ kavak yelleri öyle güzel ki eşimle tekrar izledik yeni bitti şimdi poyraz Karayel izlemek istiyorum hiç izlemedim 😅