unutalım atağı, atak falan yok. ☺️☺️ sizin ilginize dsha çok ihtiyaç duyan bir can var. bu gün geçmeyebilir, yarın geçmeyebilir, 1 ay sonra geçmeyebilir. daha çok sarılmanız, daha çoook kucaklamanız gerekebilir. gereksin 🤷🏻♀️. zaman su gibi akıyor. 3 sene sonra kucağınıza gelmek istemeyecek, 10 sene sonra muhtemelen öptürmek de istemeyecek, 20 sene sonra evinizde sizinle yaşamakta istemeyecek… sarılmakta sınır olmayan şu günlerin tadını çıkarın 🥰 ağladıkça sarılıp, öpüp koklayın, atak fln dayanmaz bu sevgiye geçer gider 💕😘