Merhaba anneler 2 yaşında kızım var. Önceleri bu kadar değildi ama son 2-3 aydır korkak ve çekingen davranıyor. Parka gittiğimizde ordaki çocuklardan korkup çekiniyor oynuyamıyor. Çoçuk, büyük farketmez herkese karşı böyle yapıyor? Normal mi değil mi anlamadım? Ne yapmam lazım fikir verebilirseniz çok sevinirim. Teşekkürler..