Ebruko Ceyda97 herşeyi cam rendeyle yapamazsın ki. Mesela çorba. Ben blendr kullanıyorum ve büyük kolaylık bence
nazifesezer_ Ceyda97 bende buharda pişirip sonra blenderdan geçiriyorum cam rende pek işe yaramıyor 😬
Zeyzeyim Ceyda97 yav allasen eskiden cam rendemi varmış yap gitsin o olmaz bu olmaz diye diye ne yapacağımızı şaşırdık valla. Uykusuzum çok sinirliyim de atarlı oldu biraz benim kızım hala uyumadı 😖
Rzgr Ceyda97 ben mi yanlis biliyorum bilmem ama cam rende meyveleri rendelemek icin daha cok sebzeler icin degil. Sebzeleri haslayip catalla ezin meyveleri rendeleyin ki oda puturlu olsun.
Ceyda97 Ebruko şahlık Ocagı bana onun vitaminin gittiğini hiç bir faydası olmayacağını söyledi beni biraz düşürdü
Ebruko Ceyda97 buharlı pişirici biraz daha uygun fiyatlı olsa da herkes alabilse keşke ama malesef 🤷🏻♀️ mecburen kullanıyorum