Aselzeynep61 Merhaba hanımlar kızım 22 ayşık daha önce ortopediye gitmiştik başka sebebten düz ayak olup olmadığını sormuştum ama doktor bunu söylemek için daha çok küçük demişti 15 aylıkken falan kışında hep çorap giydirdim bugün çorapsız gezince farkettimm ayakları içe doğru basıyor bu durumu yaşayan varmı normalmi bebeği böyle olup doktora giden oldumu
Biricikalperenim Aselzeynep61 çok geçmiş olsun. Benımde kardeşim oyleydı küçükken yazın bol bol güneş, denizde kuma soktu annemler bıde d vıtamını takviyesi kullandı. Çok şükür geçti 28 yaşında şimdi.
Minigim38 Aselzeynep61 3 yasa kadar normalmis kurbağa bicimi oturmasın (M böyle anlatayım size) dedi doktor bağlaç kurdurun dedi 2 günn önce gittim bende
Aselzeynep61 Deryaaaaaderya 2 yaşa kadar bormal sanırım ama bilekleri içe dönük geldi baya özellikle bi ayağı
Seden 5 yastan bildiriyorum, düzeliyor :) siz yinede takipte ve doktor kontrolünde kalın tabi ama bizim geçti, geçici olabilir sizinde.
Aselzeynep61 yaren317_ çok içe dönük geldi çorapla dikkatimi çekmiyordu ama suan çok çekti 😣😣 moralim bozuldu baya
mommyseren Aselzeynep61 22 aylık benim kiziminda öyle ortopediye götürdük 3 yasa kadar takip edin geciyo genellikle dendi Evin içinde koşarken çok dusuyo ortopedik ayakkabı aldık biraz faydasını gördük dışarıda da düşmemesi için. Ama sanki bana kaval kemiği yamuk gibi geliyor üzülüyorum
Aselzeynep61 Nurgul- doktora götürdüm iç kısmında tümsek olan ayakkabılar giydirmeyi tercih edin dedi 4 5 yaşına kadar birşey yapmıyoruz düzelir dedi
Aselzeynep61 Aselzeynep61 doktora götürdüm iç kısmında tümsek olan ayakkabılar giydirmeyi tercih edin dedi 4 5 yaşına kadar birşey yapmıyoruz düzelir dedi
yaren317_ Aselzeynep61 bizde bugün doktora gösterdik 8 yaşına kadar geçer dedi bişey yapmaya gerek yok dedi geçmiş olsun
Aselzeynep61 Nurgul- normal ayakkabı ama o iç kısım yüksek olsun dedi vicconun spor ayakkabaaı var mesela onda var o yükseklik iç tabanı dümdüz olanlardan değişde orası yüksek olanlardan alın demek istedi
cevizlikek22 Benim kızımda 1 hafta sonra 21 aylık olacak hala parmak ucunda yürüyor çoğu zaman ayakkabı giymek istemiyor hep çıplak ayak içe dönük sol ayağı geçer diye bekledim ama yarın randevu var bakalım ne diyecek ve sürekli düşüyor 14 aylıkken yürüdü