Oğlumu 39 ateşle acile kaldırdık boğaz enfeksiyonu olmuş meğersem ateş düşürücü iğne yaptılar bide eve götür duş falan aldır ılık dediler götürdüm duş aldırdım ılık şimdi memede uyuyor yalnız antibiyotik verdi ama suyunu kaynattım soğumasını bekliyorum bide uyumadan antibiyotik verseydım dedim dayanmadı uyudu napıcam bilmiyorum