durununannitoskosu tazeanneyimbennn Ben içine atlet giydirip tişörtle yatırıyorum ama sıcak geliyor galiba ya
ZeydsMom tazeanneyimbennn ben kisa kollu body ile yatiriyorum kac gundur. Cok sicak ya terliyor yoksa. Terlemesi daha kotu
benmkzm- tazeanneyimbennn bizim ev soğuk oluyor kendim bile uzun kolu giyorum bebeğim 14 aylık uzun kollu zıbın üstüne pijama takımı çorap hala tişörte var daha Bizim için 😄