Daha önce yaşadığım şeylerden dolayı üzülünce midem bulanır, bazen de kusarım. Özellikle ağladıysam. Ellerim buz gibi oluyor direkt midem bulanıyor. Bu durumdan o kadar çok yoruldum ki. Bir hafta da ancs toparlanıyorum eğer kusarsam. İştahım kesiliyor çünkü hiç bir şey yiyemiyorum. Normalde de yiyemiyorum zaten kuş gibi kalkıyorum masadan. 50 kgyum. Emziriyorum sütüme de etki ediyo . Çok üüzlüyoruö. Bu durumla nasıl baş edebiliirm😒