aliks 7 aylıkken yapmıştık biz nisanın başında Antalya da. Çok korkarak gitmiştim ama aşırı keyifli geçmişti oğlum da çok eğlenmişti 💖 biz havuzunu yanımızda götürdük, hava zaten şu an sıcak, su ısıtıp dökmüştük bu şekilde banyosunu halletmiştik. Yanımıza bol bol Gerber mama almıştık. Ha zor ama keyifliydi.