Merhaba kızlar 4 yasımda kı kızımda makat çatlağı oldugunu soyledı doktorumuz azar azar sureklı kaka yapıyor yaparken de kendını delı gıbı sıkıyor aglıyordu doktor makat catlagı dedı krem verdı Dulcosof verdı bır dönem duzeldı kdemı azalttık sımdı tekrar aynı sorunlar basladı acaba bağırsaklarında sorun mu var dıye endıse edıyorum ama herhangi bir sorun yok başka azar azar sık sık kaka yapıyor kakasının kıvamıda olması gerekenden sıvı olduğu halde tam anlamıyla yapmak ıstemıyr ilaç kullanıyorhz yağlar kullanıypruz yok yapmıyor artk yoruldum tekrar goturmeuı dusunuypdum