Güzel anneler merhaba bebeğim 6. Ayını doldurdu yarın 7 ye giriyoruz yakında işe başlıycam sütüm çok fazla değil artık ek gıda alıyor mama araştırıyorum ben işteyken babaanesi versin diye hip denedik sma denedik böyle tiksiniyor gibi yapıyor ne yapmam lazım lütfen aynı durumu yaşayan varsa öneri verir misiniz ?