doga112 benim oğlumda 3 yaşında 1 senedir kakalar kabusumuz oldu. Tutuyor yapmak istemiyor kendini sıkıyor dolanıyor kakası gelince sonra ya bırakıyor ya da az bişey yapıyor. Sürekli kakam var karnım ağrıyor diye dolanıyor evde. Psikolojimiz bozuldu resmen. En son Çocuk cerrahisine gittik makatta çok çatlak varmış bu yüzden kaka yapmaktan kaçıyor olabilir dedi. Canı yanıyormuş. Şurup ve krem yazdı. Her gün iki kez sıcak suya oturacak dedi lifli beslenecek dedi salatası eksik olmayacak dedi abur cubur yemeyecek dedi. Yeni başladık işte tedaviye ama hala tutuyor yapmak istemiyor, azar azar çıkarıyor ayakta tepinerek yapıyor, ishal olmasına rağmen…. Sizin süreç nasıldı, yaparken nasıl yapıyordu kaç ay kaç yıl sürdü psikolojik olarak çok yıprandık inanın tuvalete oturup hiç kakasını yapmadı daha… o kdr üzülüyorum ki artık yapsın da nereye yapsın diye bekliyoruz odaya yapıyor bazen ayakta… kiloduna yapıyor… ne zaman geçecek bu süreç